top of page
In Negotiation

Опит

Натрупването на опит в управлението на колегията и опознаването на процесите във всички направления на нейната дейност са изключително важни за постигане на добри резултати.

Изборът на нов адвокатски съвет може да:

  • направи служителите на колегията недоверчиви и слабо мотивирани заради очакването, че избраните са там временно и поради служебната си ангажираност като адвокати няма да отделят достатъчно внимание на проблемите в колегията;

  • наложи на новоизбраните кандидати наблюдаване на процесите, които се извършват в счетоводните отдели, спецификата на системата за администриране на правната помощ, софтуер и процедури за обработване на заявления в ЕАР, запознаване с дисциплинарната практика на САК.

 

По тези причини, участието на колеги от ядрото на настоящия адвокатския съвет ще осигури:

  • непрекъсваемо и безпроблемно продължаване на всички добри инициативи;

  • продължаване на процесите по опазване на имуществото и средствата на колегията, компенсиране на реализирания дефицит, спиране на негативните тенденции във финансовото състояние на колегията и оздравяването и;

  • гаранции за приемственост в отчетността и прозрачността на Съвета.

 

Повече от половината кандидати, обединени в екипа за Адвокатски съвет, членуват в Съвета на САК в настоящия му мандат и са подпомагали активно дейността му за постигане на следното: 

Идентифициране и отстраняване на проблемите в управлението работата на колегията

  • Структурни промени в щата и създаване на бонусна система на заплащане за стимулиране на доброто обслужване;

  • Постоянен анализ на разходите и преустановяване на ненужните и обременителни плащания;

  • Непрекъснат анализ на счетоводните записвания и извършване на необходимите корекции;

  • Създаване на система за видеонаблюдение и контрол на работното време;

  • Освобождаване на служители с неудовлетворително представяне и ангажиране на по-квалифициран персонал;

  • Създаване на пълно приемно време за членове на колегията чрез даване на ежедневни дежурства от членовете на съвета;

  • Пълен преглед на решенията на съвета от предходните години и създаване на регистър на решенията;

  • Съкращаване на времето за обработване на заявления от адвокати;

  • Подобряване на възможностите за  профилактични прегледи за адвокати;

  • Създаване на възможност за доброволно здравно осигуряване на служителите и адвокатите.

Дигитализация на процесите

  • Изработване на нова интернет страница на колегията;

  • Създаване на електронен месечен бюлетин и преустановяване на скъпоструващите мейл кампании;

  • Създаване на база данни с адвокати от САК, членове на чуждестранни колегии;

  • Подаване на отчети и искания за подобряване на функционалностите на електронните адвокатски регистри, ЕПЕП и софтуерната система на НБПП;

  • Създаване на възможност за подаване на заявления по електронен път;

  • Интегриране на нова деловодна система;

  • Интегриране на нова електронна система за заседанията на съвета и техника за видеоизлъчване в реално време;

  • Създаване на закрита секция на сайта на колегията с възможност за достъп до протоколи, дисциплинарна практика и излъчвания;

  • Стартиране на работа по дигитализация на библиотеката на САК;

  • Създаване на фейсбук страница и фейсбук група на колегията, в която се публикуват новини

  • Увеличаване на ползваните от адвокатите модули на правно информационните системи АПИС и СИЕЛА;

Отчетност, прозрачност и комуникация

  • Публикуване на периодични тримесечни отчети за изпълнението на бюджета;

  • Публикуване на всички протоколи от заседания на Адвокатския съвет;

  • Оповестяване на информация за предприети мерки за защита правата на адвокатите;

  • Излъчване в закритата секция на сайта на заседанията на съвета и избора на особени представители;

  • Приемане и оповестяване на правила за справедливо и прозрачно разпределение на делата за правна помощ и особени представители;

  • Публични покани за набиране на изпълнители и доставчици;

  • Покани към всички членове на колегията за участие в дейността на съвета по консултиране на законодателни инициативи;

  • Ангажиране на активни членове на колегията за участие в международни форуми и организации, техни комисии и събития;

  • Провеждане на кръгли маси и дискусии с участието на адвокати от колегията;

  • Провеждане на анкети;

  • Организиране на научни конференции по случай професионални празници.

bottom of page